Tuesday, October 09, 2007

well that's news to me

This is cool! Click on the link and get a steady stream of pictures that people are uploading to their Blogger page.

Wow. Wouldn't this stick in your craw? A man gets a giant tattoo of his wife's face on his back, only to find out she's having an affair. Hmm, he should have gotten that tat placed a little lower. Across both cheeks, perhaps.

I saw a promo for Monday's Dr. Phil show and it was about married couples who needed counseling. One guy was a cop and Dr. Phil said he kissed a woman after giving her a citation. I think that would certainly take the sting out of getting a ticket, and I think more officers ought to try that. I'm certainly open to giving it a try...

A Pittsburgh woman is suing K Mart because they charged her tax on toilet paper. They overcharged her a total of 56 cents. She is suing for $100 and court costs. How do you figure that 56 cents = $100? Frankly, I'm surprised she didn't sue for an extra $1000 for "pain and suffering". What an ass. Take this up with the K Mart Corporation, don't clog up the legal system even more.

It's bad enough the costs of gas and food are outrageous, now the price of cocaine is on the rise. The average price of a gram rose 24%. Good grief. What's an addict to do? Hmm, we need some sort of gub'ment assistance program for this. Cocaine stamps, perhaps?

I read in the paper that a woman in New Yawk tried to sell her baby for $25k. I had no idea kids were going for that much these days. With 16 offspring, I am sitting on a veritable gold mine! Course that was a newborn. I guess ya get more for those because they don't have any bad habits yet. On the downside, though, they're not housebroken when ya get them that young either.

And did you read about the man in Boston who won the wife carrying contest? They competed against 40 couples on a 278 yard course. He wins his wife's weight in beer--a cruel irony, huh?--and five times her weight in cash. Mr. G and I entered a wife carrying contest once. We made it about three inches before he collapsed. Personally I blame him. Him and his damn skinny legs.

Becky tagged me for a meme, and I did not forget!

6 comments:

DESPARADO said...

Its a crazy world with weird people.

The Future Was Yesterday said...

"now the price of cocaine is on the rise. The average price of a gram rose 24%. Good grief. What's an addict to do?"
Gotta have more crime to pay for it, that's all there is to it!

~Fathairybastard~ said...

Very cool site. And the tattoo thing always seems to signal the kiss of death, don't it?

Shrink Wrapped Scream said...

Sheesh , I just KNEW you'd watch Dr. Phil!! Where can you get those kid cheese graters?

*Goddess* said...

Wrong, Carol. I just watched the commercial...LOL! I don't have time for his crap.

BRUNO said...

You mean shit-paper is tax-exempt in PA? Huh! It ain't here!

I guess KY-jelly is tax-deferred as a business expense in 'Vegas, then!